Illustration - barn påväg till förskola

Familjedaghemmet Vildbasar'n

Stamgatan 21

Vildbasar'n, finns på Stamgatan 21 i den gamla delen av Östberga. Vi är mycket ute i naturen, besöker kulturella aktiviteter och samarbetar dagligen med andra familjedaghem för åldersrelaterad verksamhet i både större och mindre grupper.

Pedagogisk omsorg
Enskede-Årsta-Vantör

Jag tror på små grupper där verksamheten bedrivs i hemmiljö, där alla blir sedda, alla kan få hjälp, det är lugn och ro. Därav följer att jag månar om individen.

Jag bor nära Stamparken, där vistas jag och barnen en del. Besöker också andra parklekar i närområdet.

Jag lagar all mat själv i mitt egna kök. Kosten är näringsriktigt sammansatt, så att barnen får det de behöver. Vegetarisk mat har jag i snitt en gång per vecka, i övrigt är matsedeln mycket varierande, och komponeras efter de råvaror som finns tillgängliga. Jag har även god kunskap om specialkost.

För dig som är genuint intresserad, kontakta mig så får du se och läsa verksamhetsberättelsen där mål och vision framgår.

Min verksamhet är allergianpassad.

Önskar du mer information, kontakta mig.