Två barn som sitter på golvet och bygger ett torn av Kaplastavar

Introduktions/öppna förskolan Söderberga allé 10

Söderberga allé 10

Introduktionsförskolan stänger permanent 1 september 2023. Vi hänvisar till öppna förskolan i Blackeberg.

Öppen förskola
Bromma

Aktiviteter

Måndagar klockan 9-12 öppen för alla föräldralediga sfi för föräldralediga 13.30 -15.30

Egen gård med odling av bär och grönsaker. Närhet till naturområden och parker.

Måltider

Inga måltider serveras.

Vi värnar om att introduktionsförskolan och öppna förskolan är en demokratisk mötesplats för lärande och gemenskap.

Här finns möjlighet att få stöd i föräldraskap och råd om barns utveckling och lärande i samvaro med andra vårdnadshavare och förskollärare.

Vi arbetar för att skapa en inbjudande miljö för barn och vårdnadshavare där kreativitet, lek och undersökande står i fokus.

Introduktionsförskolan är en mötesplats för föräldralediga nyanlända vårdnadshavare med barn 0–5 år. Här kan ni umgås med andra vuxna och barn. Leka, läsa sagor, sjunga, skapa och bara vara tillsammans med ert barn.

Öppna förskolan vänder sig till alla föräldralediga vårdnadshavare med barn 0–5 år.

Öppettider:

Måndag: 09.00–12.00 öppet för alla föräldralediga, sfi för föräldralediga 13.30 -15.30

Tisdag 09.00–14.00

Onsdag 09.00–14.00

Tors 09.00-14.00

Fred stängt

Välkomna!

Tänk på att

• inte använda parfymer eller andra starka dofter.