Lotta och Smågnuttarna

Tomtebogatan 43

Pedagogisk omsorg (dagmamma), som bedriver min verksamhet med mitt hem som bas. Med målsättning att ge barnen en trygg och lärorik omsorg.

Pedagogisk omsorg
Norra innerstaden

• Ledarhund och assistanshund välkommen
  • Tillgänglig hiss

Min omsorg vill erbjuda en verksamhet med en brett utbud såsom, Gymnastik och rörelse, Musik och sång, simning och bad, mycket utevistelse, teater och kultur. Allt detta i samspel med övriga pedagogiska verksamheter. En verksamhet med kontinuitet med en vuxen som följer barnet under hela dagen.

Verksamheten inne: Stort lekrum cirka 20 kvadratmeter med leksaker anpassade till barn 1-6 år. Stort utbud av material till pyssel, spel och pussel.

Verksamhet ute: Stor innergård med sandlåda och klätterställning som delas med förskola.

Lägger stor vikt på hemlagad näringsrik och varierad kost som till stor del är ekologisk.

Min pedagogiska vision är att ge barnen en trygg och harmonisk vardag med lärande, nyfikenhet och mycket lek.