Barn ritar ute

Berit Lidbergs privata familjedaghem

Säfflegatan 9

Vi är två dagbarnvårdare med en anställd. Vi arbetar med empati och respekt i alla våra aktiviteter som är både inom-och utomhus. Vi badar och har gymnastik i Farstahallen varje vecka, teaterbesök för alla åldrar vår och höst.

Pedagogisk omsorg
Farsta

Vi är två dagbarnvårdare med en anställd. Utifrån vår verksamhet och aktiviteter genomgående handlar om empati och respekt. Vi är ute varje dag både fm och em oavsett väderlek, hemlagad mat mycket frukt och grönsaker.

Vi går till olika parklekar och har egna leksaker med oss. Vi använder oss av naturen och skogen i våra aktiviteter. Inköpta material till Kungaskogen.

Vi lagar all mat själva och försöker så mycket som möjligt att använda ekologiska råvaror.

Vi följer upp våra aktiviteter, och planerar åldersinriktad och hur grupperna ser ut så att alla barn får ut lika mycket av aktiviteten , vi har utvärdering av alla aktiviteter.